سنسور دما و رطوبت داکتی ( کانالی )

سنسور دما و رطوبت داکتی (کانالی)

AKO temp and humidity sensor (Ducty)


سنسور های دما و رطوبت داکتی آکو ( کد محصول : TH-DD1-C )

 

  رنج اندازه گیری دما (-40…+125˚c) و رطوبت (0…100%R.H)

  دقت اندازه گیری بالا دارای گواهی کالیبره (0.3˚c± برای دما و 2%R.H± برای رطوبت)

  سنسورهای اکتیو با خروجی استاندارد جریانی (4-20mA)، ولتاژی (0-10v)، شبکه ای(Modbus RTU) و بی سیم (Wireless)

  انتخاب بازه کاری توسط اپراتور (Multi Range)

✔  قابلیت تنظیم و کالیبره کردن سنسور

  مناسب جهت نصب در کانال هواسازها و اتاق های تمیز ، مراکز پزشکی ، آزمایشگاهی و بیمارستانی و ...

 

 

دانلود کاتالوگ سنسور دما و رطوبت داکتی آکو [کلیک کنید ...]

دانلود گواهی کالیبره سنسور دما و رطوبت داکتی آکو [کلیک کنید ...]

دانلود راهنمای سنسور دما و رطوبت داکتی آکو [کلیک کنید ...]

 
CoolPlace 9

 سنسورهای دما و رطوبت داکتی آکو مناسب جهت سنجش دما و رطوبت با رنج اندازه گیری دما (40- درحه الی 125+ درجه سانتی گراد) و رطوبت (0 الی 100%) مناسب جهت نصب در کانال هوای اتاق های تمیز و هواسازها و محیط های آزمایشگاهی و بیمارستانی و انبارهای دارویی و غذایی و سردخانه ها و گلخانه ها و... می باشد همچنین سنسورهای دما و رطوبت داکتی آکو با دارا بودن گواهی کالیبره دقت اندازه گیری بالایی دارند و مناسب برای مراکز حساس پزشکی و درمانی می باشد.

سنسورهای دما و رطوبت داکتی آکو در مدل های با نمایشگر و بدون نمایشگر تولید می شوند و با خروجی اکتیو جریانی (4الی20میلی آمپر)و ولتاژی (0الی10ولت) و شبکه ای (مدباس) و بی سیم قابل ارائه می باشد.

سنسورهای دما و رطوبت داکتی دارای دیپ سوئیچ انتخاب رنج در مدل های جریانی و ولتاژی می باشد (Multi Range)تا اپراتور برحسب نوع نصب سنسور آن را تنظیم نمایید. برای مثال اگر سنسور دما و رطوبت داکتی آکو برای سنجش دما و رطوبت اتاق های تمیز استفاده شود رنج دما برای  0 الی 50 درجه سانتی گراد انتخاب می شود و اگر سنسورهای دما و رطوبت داکتی آکو برای سنجش دما و رطوبت یخچال ها و یا سرد خانه ها ها یا انبار دارویی و غذایی مورد استفاده قرار گیرد رنج 30- الی +20 انتخاب می شود و اگر سنسور دما و رطوبت داکتی آکو برای خروجی دیگ های بخار استفاده شود رنج 0 الی 100+ درجه سانتی گراد استفاده می شود.

سنسورهای دما و رطوبت داکتی آکو دارای قابلیت کالیبره شدن مقدار انداز گیری دما و رطوبت را دارند. اگر مقدار اندازه گیری شده سنسور نیاز به کالیبره کردن داشته باشد ابتدا با فشردن پوش باتن B1 و سپس تنظیم پتانسیومتر R1 می توان مقدار دمای اندازه گیری شده را کالیبره نمود برای کالیبره کردن مقدار رطوبت اندازه گیری شده نیز به همین صورت و با استفاده از پتانسیومتر R2 می توان مقدار رطوبت را نیز کالیبره کرد.

✔ سنسورهای دما و رطوبت داکتی آکو دارای قابلیت تنظیم سیگنال خروجی (جریان یا ولتاژ) را دارند به این صورت که اگر مقدار دما و رطوبت سنجش شده و مقدار سیگنال خروجی سنسور (جریان یا ولتاژ) با مقدار نشان داده شده در نمایشگر سنسور اختلاف داشته باشد می توان با تنظیم پتانسیومتر R3 مقدار سیگنال خروجی سنسور برای دما و با تنظیم پتانسیومتر R4 مقدار سیگنال خروجی سنسور برای رطوبت را تغییر  داد تا میزان آن با مقدار نمایش داده شده در نمایشگر سنسور یکی بشود.

✔ سنسورها دما و رطوبت آکو دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 CoolPlace 6

 

AKO-Color.png

تولید و فروش تجهیزات ابزار دقیق

اتوماسیون صنعتی و مانیتورینگ